LOT-nicza promocja na rynku kolejowym



Miło nam poinformować, że będąc największym na polskim rynku sprzedawcą biletów kolejowych w systemie agencyjnym, wspólnie z PLL LOT uruchomiliśmy kampanię reklamową pod hasłem 'Miej pociąg do latania', dzięki której LOT będzie promował połączenia krajowe na naszych okładkach biletów kolejowych.

„Krajówki” są mocnym atutem w siatce połączeń LOT-u, który aktualnie operuje z centralnego lotniska w Warszawie do 7 regionalnych portów w Polsce. Ceny biletów lotniczych na połączeniach krajowych także są atrakcyjne dla pasażerów, co ma pokazać, że podróżowanie samolotem jest nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale także dostępne w porównywalnej cenie co innymi środkami transportu, zwłaszcza koleją. Przykładowo, na trasie z Warszawy do Krakowa ceny biletów LOT-u zaczynają się już od 154 złotych w obie strony!

LOT będzie reklamował się na okładkach biletów kolejowych w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Rzeszowie oraz Poznaniu.

Taka promocja LOT-u jest możliwa dzięki ponad 24-letniej współpracy handlowej z naszym biurem, będącym jednym z najbardziej doświadczonych agentów w branży.

To jednak nie jedyne działanie przewoźnika w ramach promocji połączeń krajowych LOT-u. Pasażerowie mogą skorzystać obecnie z dwóch ofert dedykowanych dla grup – „Zielone szkoły” i propozycji na przeloty w okresie letnim dla klientów korporacyjnych. Ceny biletów dla osób podróżujących w grupie są bardzo konkurencyjne i zaczynają się od 99 złotych netto w obie strony.

Informacja o tej nietypowej kampanii została również szeroko opisana w mediach, trafiając nawet na największy portal branży reklamowej - Wirtualne Media.
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lot-reklamuje-sie-na-okladkach-biletow-kolejowych