KLM20

Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChan-gingPlaces



Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChan-gingPlaces
−    Strefy Lufthansy w dwóch centrach handlowych w Warszawie oraz Krakowie
−    W Krakowie stworzono ponad 700 albumów zdjęciowych w formie flipbooka
−    Odwiedzający mogą stworzyć albumy zdjęciowe na tle panoramy Lofotów, Mek-syku i Nowego Jorku
−    Kampanię wspierają między innymi aktorka Monika Mrozowska i szef kuchni Pascal Brodnicki
Podróże zmieniają nasze życie. W najnowszej kampanii #LifeChangingPlaces
Lufthansa zachęca do szukania inspiracji w miejscach oddalonych o setki kilometrów od naszej codzienności.

By zachęcać podróżnych do poszukania miejsc, które zmienią ich życie i pozwolą na stworzenie czegoś unikalnego i inspirującego, w zgodzie z hasłem Lufthansy „Say yes to the world”, w dwóch polskich centrach handlowych pojawią się specjalne fotobudki. Każdy zainteresowany będzie mógł stworzyć w nich wyjątkowy album w formie flipbo-oka na tle jednego z trzech malowniczych miejsc: Lofotów, norweskiego archipelagu, Meksyku oraz Nowego Jorku. Nietypowa fotobudka była już otwarta dla gości w Galerii Bonarka w Krakowie w dniach 16-19 października. Dla wszystkich, którzy nie mogli z niej wtedy skorzystać, kolejna szansa pojawi się w warszawskiej Galerii Westfield Arka-dia między 24 a 27 października 2019 r.

W Krakowie kampanię wspierała aktorka Monika Mrozowska. W ciągu czterech dni stworzono ponad 700 albumów zdjęciowych w formie flipbooka i rozdano prawie 3,5 tysiąca lizaków w kształcie samolotów Lufthansy.

W Warszawie do udziału w akcji zachęcać będzie znany szef kuchni Pascal Brodnicki.

„Dzięki #LifeChangingPlaces chcemy po raz kolejny udowodnić, jak wartościowymi doświadczeniami mogą być podróże i otwartość na świat” – podkreśla Benita Struve, Head of Marketing Communication & Campaigns w Lufthansa Group.

Kampania prowadzona jest przez Lufthansę również w jej portach przesiadkowych. W Terminalu 1 na lotnisku we Frankfurcie oraz w Terminalu 2 w Monachium pasażerowie mogą wspomóc inicjatywy charytatywne.