LH190819

Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group



Innowacyjni cyfrowi pomocnicy klientów Lufthansa Group.


Klienci linii lotniczych Austrian Airlines, Lufthansa i SWISS mogą skorzystać z nowych chatbotów, które mogą być inteligentnym cyfrowym pomocnikiem dla swoich klientów.
W przypadku odwołania lotu lub nieodebranego lotu łączącego, podróżni mogą niezależnie i bezpłatnie wybrać i zmienić lot alternatywny, który im odpowiada – poprzez Facebook Messenger. To unikalna usługa na świecie, oferowana wyłącznie przez linie lotnicze Lufthansa Group.
 
Aby porozmawiać z cyfrowym pomocnikiem – w tym momencie jedynie w języku angielskim – potrzebna jest tylko aplikacja Facebook Messanger. Jeśli Messanger jest już zainstalowany, wystarczy wpisać w przeglądarce Smartfona: austrian.com/bot lub lufthansa.com/bot albo swiss.com/bot. Facebook Messenger może być używany nawet w przypadku, gdy nie posiadają Państwo profilu na Facebooku, za pomocą własnego numeru telefonu komórkowego.
Chatbot to nowoczesny system dialogu tekstowego. Dzięki funkcji rozpoznawania mowy w smartfonie cyfrowy asystent jest w stanie nawiązać dialog z użytkownikiem oraz z pomocą banku danych udzielać użytkownikowi odpowiedzi.

Działania Austrian Airlines w trosce o środowisko.

Linie Austrian Airlines w ramach polityki proekologicznej zbierają zużyte plastikowe kubki na pokładzie samolotów, oddzielając je od reszty śmieci. Kubki są następnie przetwarzane na nowe paliwo i tworzywo sztuczne w pilotażowym zakładzie ReOil® firmy OMV. W procesie krakingu termicznego 100 litrów syntetycznej ropy naftowej produkuje się ze 100 kilogramów zużytego plastiku. Następnie przetwarza się je w paliwa i inne substancje podstawowe przemysłu tworzyw sztucznych.
 
W ramach projektu Lufthansa Group „Fly greener” opracowywane są pomysły i koncepcje, które między innymi zmniejszają ilość wytwarzanych odpadów i zanieczyszczenie środowiska oraz powinny uczynić ruch lotniczy bardziej zrównoważonym.