aeroflot

Dodatkowe usługi w Emirates



Emirates. Usługa Dubai Connect.


Zachęcamy do zapoznania się z informacją dotyczącą serwisów, które zapewnia Emirates swoim klientom w przypadku dłuższych przesiadek w Dubaju, a które mogą obejmować zakwaterowanie, wyżywienie, transport i koszty wizowe. Serwis jest adresowany nie tylko do klientów pierwszej klasy i klasy biznes, ale również pasażerów klasy ekonomicznej.
Usługa ta dostępna jest dla pasażerów pierwszej klasy i klasy biznes, których przesiadka na najbliższy samolot wymaga oczekiwania dłuższego niż 6 godzin i krótszego niż 24 godziny po przybyciu do Dubaju.
Rezerwacja usługi Dubai Connect musi nastąpić z wyprzedzeniem i podlega warunkowi dostępności. Linie Emirates będą w stanie zrealizować tę usługę przy rezerwacji dokonanej najpóźniej na 24 godziny przed wylotem do Dubaju.
 
Usługa obejmuje również pasażerów klasy ekonomicznej, których przesiadka na najbliższy samolot wymaga oczekiwania dłuższego niż 8 godzin i krótszego niż 24 godziny po przybyciu do Dubaju.
Podobnie jak w klasie pierwszej i biznes, usługa podlega warunkowi dostępności. Linie Emirates będą w stanie zrealizować tę usługę przy rezerwacji dokonanej najpóźniej na 24 godziny przed wylotem do Dubaju.
 
Emirates dla grup.

Linie lotnicze Emirates oferują specjalne stawki na zorganizowane wydarzenia dla grup, do których należą: spotkania, wyjazdy motywacyjne, kongresy i wystawy. Organizacja któregoś z wyżej wymienionych eventów z pomocą Emirates posiada liczne zalety. Klientom dedykowane są specjalne taryfy w klasie biznes i klasie ekonomicznej w przedziale czasowym wynoszącym pięć dni przed imprezą i pięć dni po niej. Uczestnicy wyjazdu mają możliwość rozszerzenia biletów w obniżonej cenie o wizyty terenowe w oparciu o plan wydarzenia.
 
Kto kwalifikuje się do programu?
•    Łączna liczba uczestników spotkań i wyjazdów motywacyjnych musi wynosić co najmniej 40.
•    Łączna liczba uczestników konferencji i wystaw musi wynosić co najmniej 300.
•    Uczestnicy z co najmniej dwóch krajów (nie obejmujących miejsca docelowego lotu).
•    Czas przygotowania: co najmniej 45 dni w przypadku spotkań i wyjazdów motywacyjnych i co najmniej 90 dni w przypadku konferencji i wystaw.
 
Firmy, które zdecydują się na przeloty liniami Emirates przy okazji wyjazdów grupowych mogą czerpać korzyści z bogatej sieci połączeń, która obejmuje 150 miast na sześciu kontynentach oraz loty do 500 dodatkowych miast dzięki rozległej sieci połączeń partnerskich.  Dodatkowe benefity to wysoki limit bagażu: 30 kg w klasie ekonomicznej, 40 kg w klasie biznes i 50 kg w pierwszej klasie, dostęp do poczekalni na ponad 90 międzynarodowych lotniskach (w przypadku podróży klasą biznes), bezpłatna usługa szoferska dla pasażerów klasy pierwszej i biznes.

Emirates. Usługa prywatnego kierowcy.

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami związanymi z możliwością dokonania darmowej rezerwacji usług prywatnego szofera przy lotach liniami Emirates.
Usługa prywatnego kierowcy jest dostępna dla pasażerów pierwszej klasy oraz klasy biznes w wybranych miastach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji, Australii, Nowej Zelandii oraz na Bliskim Wschodzie. Usługa w Hongkongu jest dostępna tylko dla pasażerów pierwszej klasy Emirates.
 
Usługa jest dostępna tylko dla rezerwacji z wystawionym biletem i nie przysługuje pasażerom z list oczekujących na loty liniami Emirates ani pasażerom odbierającym bilety w momencie wylotu.
Usługa prywatnego kierowcy nie jest dostępna dla lotów innymi liniami i/lub lotów, dla których linie Emirates są jedynie przewoźnikiem marketingowym. Dotyczy to lotów code-share obsługiwanych przez linie partnerskie Emirates Skywards.
 
Od 1 marca 2019 roku nowe rezerwacje usługi prywatnego kierowcy nie są dostępne przy rezerwacji Classic Rewards za mile Skywards w klasie biznes i pierwszej klasie oraz w przypadku podwyższenia klasy z ekonomicznej do biznes. Dotyczy to rezerwacji usługi prywatnego kierowcy dla lotów przebukowanych po 1 marca 2019 roku. Rezerwacje usługi prywatnego kierowcy zgłoszone przed 1 marca 2019 dla lotów odbywających się po 1 marca 2019 roku nie ulegną zmianom.
 
Usługa nie jest dostępna dla pasażerów tranzytowych (czyli gdy przerwa między lotami wynosi mniej niż 24 godziny).
W przypadku gdy pasażer nie odwoła swojej rezerwacji na usługę prywatnego kierowcy i szofer stawi się w uzgodnionym miejscu o uzgodnionej porze na próżno, pasażer nie będzie mieć możliwości dokonania ponownej rezerwacji w ramach tego samego biletu.