Rozliczenia



W ramach współpracy przy optymalizacji kosztów podróży służbowych, proponujemy szczegółowe raporty sprzedażowe umożliwiające analizę ponoszonych wydatków. Przygotowujemy również raporty oszczędnościowe, zgodnie z kryteriami wymaganymi przez naszych Klientów.

Dzięki wdrożeniu nowego systemu mid-office, faktury VAT mogą Państwo otrzymywać drogą elektroniczną bezpośrednio po ich wystawieniu. Uzgodnione raporty analityczno-sprzedażowe już wkrótce dostępne będą bezpośrednio przez stronę internetową w ramach zintegrowanego systemu obsługi klienta.

Możliwość przedłużenia terminu płatności nawet do 59 dni.

Jako nowoczesne i bezpieczne formy płatności rekomendujemy naszym Klientom następujące rozwiązania: Business Travel Account American Express lub Diners Club Travel Account - rachunki dedykowane do regulowania płatności za bilety lotnicze, które umożliwiają wydłużenie płatności nawet do 59 dni oraz pozwalają na inne korzyści, m.in. ubezpieczenie podczas podróży.

Dodatkową zaletą oba tych produktów jest gwarancja przejrzystości wydatków oraz zgodności zestawień generowanych przez emitentów oraz Fly Away Travel, jak również bezpieczeństwo związane z ewentualną upadłością linii lotniczych. Rachunki uniemożliwiają także jakąkolwiek ingerencję w treść biletu lotniczego i doliczanie ukrytych dopłat, co niestety zdarza się na polskim rynku. Jeśli Twój aktualny Agent odradza korzystanie z wyżej wymienionych narzędzi, skontaktuj się z naszym Działem Handlowym - wyjaśnimy dlaczego.

Pozostałe akceptowane formy płatności to przelew na podstawie wystawianych przez Fly Away Travel faktur VAT z odroczonym terminem płatności, karta kredytowa lub gotówka.